Wybierz kategorie
Kupujący składając zamówienie wyraża zgodę na przetwarzanie przez Firmę BDT Polska jego danych osobowych dla celów realizacji zawartej umowy. Dane osobowe Kupującego wysyła serwis BartiGata.pl, w związku z zawartą z Kupującym umową i dla celów jej realizacji, zgodnie z Regulaminem serwisu Allegro.pl. Dane osobowe Kupującego są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.
2. Ceny towarów są cenami brutto tzn. zawierają podatek VAT.
3. Sprzedający do każdej transakcji dołącza dokument zakupu, tj. paragon fiskalny lub fakturę VAT, a oryginał tych dokumentów przesyła wraz z dostawą.
4. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży
5. Dostawa produktów zakupionych w ramach aukcji na portalu aukcyjnym allegro.pl realizowana jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem poczty polskiej list polecony ekonomiczny.
Poprawny adres do wysyłki prosimy umieścic w odpowiednich polach formularza opcji dostawy. Prosimy nie umieszczać danych adresowych w sekcji "wiadomość dla sprzedającego" opóźni to wysyłkę zamówienia.
W razie błędnego wpisania danuch prosimy o pilny kontak telefoniczny na nr 780 288 119
Jesteśmy firmą zajmującą się internetową sprzedażą produktów ślubnych i nie tylko. Naszymi głównymi atutami są: doświadczenie oraz profesjonalizm. Sprzedawany przez nas asortyment cechuje najwyższa jakość przy zachowaniu bardzo atrakcyjnych cen.
Reina Angels
Poręby Furmańskie 203A
39-410 Poręby Furmańskie
Reklamacje
Na każdy towar jest obięty 2 letnią gwarancją .
Na rozpatrzenie reklamcje mamy 14 dni.
Regulamin sklepu internetowego
1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki i zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez(nazwa firmy)...Reina Angels....., za pośrednictwem sklepuinternetowego (adres sklepu) Poręby Furmańskie 203a zwanego poniżej „SklepemInternetowym”. Regulamin określa również zasady i warunki świadczenia przez SklepInternetowy usług nieodpłatnych drogą elektroniczną.
§ 1 Definicje
1. Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dniustawowo wolnych od pracy.2. Dostawa - oznacza czynność polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę,za pośrednictwem Dostawcy, produktów określonych w zamówieniu.3. Dostawca - oznacza podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresiewykonywania dostawy produktów.4. Hasło - oznacza ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przezKlienta podczas rejestracji w Sklepie Internetowym, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępudo Konta Klienta.5. Klient - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisamiprawa będą świadczone usługi drogą elektroniczną, lub z którym zawarta będzie Umowa sprzedaży.6. Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnejniezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.7. Konto Klienta - oznacza usługę elektroniczną, oznaczoną indywidualną nazwą iHasłem podanym przez Klienta. Inaczej jest to panel w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy,pozwalający na korzystanie przez Klienta z dodatkowych funkcjonalności i usług. Klient uzyskuje dostępdo Konta za pomocą Loginu i Hasła. Klient loguje się na swoje Konto po dokonaniu rejestracji w SklepieInternetowym. Konto umożliwia zapisywanie i przechowywanie informacji o danych adresowych Klientado wysyłki Produktów, śledzenie statusu Zamówienia, dostęp do historii Zamówień oraz innych usługudostępnianych przez Sprzedawcę.8. Login - oznacza indywidualne oznaczenie Klienta, przez niego ustalone, składającesię z ciągu znaków literowych, cyfrowych lub innych, wymagane wraz z Hasłem do założenia KontaKlienta w Sklepie Internetowym. Login jest adresem poczty elektronicznej Klienta.9. Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjnąniebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniudziałalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jejdziałalnością gospodarczą lub zawodową.10. Regulamin - oznacza niniejszy regulamin sklepu.11. Rejestracja - oznacza czynność wykonywaną w sposób określony w Regulaminie,wymaganą dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Sklepu Internetowego.12. Sprzedawca - (należy wpisać pełne dane swojej firmy, NIP, REGON, KRS , telefon iadres e-mail).13. Sklep Internetowy - oznacza stronę internetową umożliwiającą składanie Zamówieńoraz dokonywanie Rezerwacji przez Klienta oraz świadczenie usług udostępnianych przez Sprzedawcę.14. Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwemSklepu Internetowego, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.15. Trwały nośnik - oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lubSprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiającydostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i którepozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.
16. Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadachokreślonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.
16.
17. Newsletter - oznacza Usługę Elektroniczną, która umożliwia wszystkim korzystającym zniej Klientom otrzymywanie od Sprzedawcy informacji o Produktach, Sklepie Internetowym, w tymnowościach i promocjach, na podany przez Klienta adres e-mail za zgodą Klienta.
§ 2 Postanowienia ogólne, korzystanie ze Sklepu Internetowego
1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawawłasności intelektualnej do jego nazwy i domeny internetowej, formularzy, logotypów zamieszczanych wSklepie Internetowym (z wyjątkiem logotypów i zdjęć prezentowanych na w celach prezentacji towarów,do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nichmoże nastąpić wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Sprzedawcy.2. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby korzystanie ze Sklepu Internetowego byłomożliwe dla użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych,systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymaganiatechniczne umożliwiające korzystanie ze Sklepu Internetowego to: przeglądarka internetowa internetowaMozilla Firefox w wersji 17.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 10.0 i wyższej, Opera w wersji12.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 23.0. i wyższej, Safari w wersji 5.0 i wyższej. Zalecanaminimalna rozdzielczość ekranu: 1024x768. Włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisuplików Cookies oraz obsługi Javascript.3. Sprzedawca stosuje mechanizm plików "cookies", w celu gromadzenia informacjizwiązanych z korzystaniem Klienta ze Sklepu Internetowego w celu: utrzymania sesji Klienta, dziękiktórej Klient nie musi na każdej podstronie Sklepu Internetowego ponownie wpisywać Loginu i Hasła,dostosowania i optymalizacji Sklepu Internetowego do potrzeb Klientów, tworzenia statystykoglądalności podstron Sklepu Internetowego, zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności działaniaSklepu Internetowego. Klient może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojegourządzenia końcowego. Wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwićkorzystanie ze Sklepu Internetowego.4. W celu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym oraz w celu korzystania z usługświadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu Internetowego, konieczne jest posiadanieprzez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.§ 3 Rejestracja
1. W celu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym Klient obowiązany jest dokonaćnieodpłatnej Rejestracji Konta Klienta.2. W celu Rejestracji, Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny udostępnionyprzez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym a następnie przesłać go drogą elektroniczną poprzez wybórodpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu rejestracyjnym. Podczas Rejestracji Klient ustalaindywidualne Hasło.3. W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego, Klient ma możliwość zapoznaniasię z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.4. W trakcie Rejestracji Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na przetwarzanieswoich danych osobowych w celach otrzymywania informacji handlowych, poprzez zaznaczenieodpowiedniego pola formularza rejestracyjnego. W takim przypadku Sprzedawca wyraźnie informuje ocelu zbierania danych osobowych Klienta, a także o znanych Sprzedawcy lub przewidywanychodbiorcach tych danych.6. Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w celachotrzymywania informacji handlowych nie warunkuje możliwości zawarcia ze Sprzedawcą umowy oświadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenia Konta Klienta. Zgoda może być w każdej chwili
cofnięta, poprzez złożenie Sprzedawcy stosownego oświadczenia. Oświadczenie może zostać przesłanena adres Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej.7. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje drogąelektroniczną, na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym, potwierdzenieRejestracji przez Sprzedawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektronicznąusługi prowadzenie Konta Klienta, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta idokonywania zmian podanych podczas Rejestracji danych.
§ 4 Zamówienia
1. Informacje zawarte w Sklepie Internetowym nie stanowią oferty Sprzedawcy wrozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowysprzedaży.2. Klient może składać zamówienia w Sklepie Internetowym przez 7 dni w tygodniu, 24godziny na dobę.3. Klient składający zamówienie za pośrednictwem Sklepu Internetowego, składazamówienie wybierając Towar, którym jest zainteresowany. Dodanie Towaru do zamówienia następujeprzez wybór polecenia "Do koszyka", pod wybranym Towarem prezentowanym w Sklepie Internetowym.Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w „Koszyku” sposobu Dostawy oraz formypłatności, składa zamówienie poprzez wysłanie formularza zamówienia do Sprzedawcy, wybierającprzycisk „Do kasy”. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy, Klient jest informowany ołącznej cenie za wybrany Towar i Dostawę, jak i również o wszystkich dodatkowych kosztach, które musiponieść w związku z Umową sprzedaży.4. Złożenie zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarciaUmowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.5. Po potwierdzeniu złożenia zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klientaadres poczty elektronicznej informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Informacja o przyjęciuzamówienia do realizacji jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w §4 ust. 4powyżej i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
§ 5 Płatności
1. Ceny w Sklepie Internetowym umieszczone przy danym Towarze stanowią cenybrutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klientbędzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży, o których Klient będzie poinformowanyprzy wyborze sposobu Dostawy i składaniu zamówienia.2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:a. za pobraniem przy odbiorze przesyłki;b. przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;c. płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem upoważnionych serwisów,zgodnie z informacjami udostępnionymi w ramach Sklepu Internetowego;d. gotówką przy odbiorze osobistym.3. Klient jest informowany przez Sprzedawcę o terminie w jakim jest zobowiązanydokonać płatności za zamówienie w kwocie wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży.4. W wypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie, o którym mowaw §5 ust. 3 Regulaminu, Sprzedawca wyznacza Klientowi dodatkowy termin na dokonanie płatności iinformuje o nim Klienta. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie płatności zawiera równieżinformację, że po bezskutecznym upływie tego terminu, Sprzedawca odstąpi od Umowy sprzedaży. Wwypadku bezskutecznego upływu drugiego terminu na dokonanie płatności, Sprzedawca prześleKlientowi oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
§ 6 Dostawa
1. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.2. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowysprzedaży bez wad.3. Sprzedawca zamieszcza na stronie Sklepu Internetowego informację o liczbie Dniroboczych potrzebnych na realizację zamówienia i dostarczenie Towaru do Klienta.4. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany w Sklepie Internetowym jestliczony w Dniach roboczych zgodnie z §5 ust. 2 Regulaminu.5. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany w Sklepie Internetowym liczonyjest w Dniach roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży w wypadku wyboru przez Klienta opcjipłatności „za pobraniem”.6. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adreswskazany w formularzu zamówienia.(jeżeli nie wysyłasz za pośrednictwem paczkomatów, usuń ten punkt)W przypadkuwyboru InPost Paczkomaty Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie jako Dostawcy, adresem Dostawy będzieadres paczkomatu wybranego przez Klienta w momencie składania zamówienia w Sklepie Internetowym.7. W dniu wysłania Towaru do Klienta, Klient jest informowany o tym na adres pocztyelektronicznej.8. Klient zobowiązany jest sprawdzić dostarczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjętyprzy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać odpracownika Dostawcy spisania odpowiedniego protokołu.9. Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki paragon lub fakturę VAT.10. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanymprzy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmiepróbę kontaktu telefonicznego w celu ustalenia innego terminu odbioru przesyłki. W przypadkuzwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawcaskontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem terminoraz koszt Dostawy.
§ 7 Rękojmia
1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych.Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną albo prawną.2. Jeżeli dostarczony Towar ma wadę, Klient ma możliwość:a) złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny lub odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba żeSprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt nawolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do cenywynikającej z umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady.Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Produktu jest nieistotna;b) żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest zobowiązanywymienić wadliwy Produkt na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernychniedogodności dla Klienta, z zastrzeżeniami i na zasadach określonych we właściwych przepisachKodeksu cywilnego.c) Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymianyProduktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba żedoprowadzenie Produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwealbo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczeniestwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta innysposób zaspokojenia.3. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie dozgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub
w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedażywymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.4. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyćrzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczeniapokrywa Sprzedawca.5. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzonaprzed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianęTowaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przedupływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowysprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądałwymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lubzłożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu dowymiany Towaru lub usunięcia wady.6. Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa wustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.
§ 8 Reklamacje
1. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klientmoże składać w dowolnej formie. Proponujemy formę pisemną na adres siedziby Sprzedawcy wskazanyw § 1 ust. 12. Regulaminu.2. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje siędo reklamacji zgłoszonej przez Klienta.3. Klient może również zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem zusług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożonaw formie elektronicznej i przesłana na adres e-mail Sprzedawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klientpowinien opisać zaistniały problem. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dnirozpatrzy reklamację i udzieli Klientowi odpowiedzi.4. Klient może skorzystać z udostępnionego przez Sprzedawcę formularza reklamacji.
§ 9 Gwarancja
1. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przezproducenta Towaru bądź dystrybutora Towaru.2. W przypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca gwarancji jestprezentowana na stronie Sklepu Internetowego Sprzedawcy.
§ 10 Odstąpienie od Umowy sprzedaży
1. Konsument, który w Sklepie Internetowym zawarł Umowę sprzedaży może wterminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiemkosztów, o których mowa poniżej. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy sprzedaży może zostaćzrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres e-mailSprzedawcy lub adres siedziby Sprzedawcy wskazany w § 1 ust. 12. Regulaminu.2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęciaTowaru w posiadanie przez Konsumenta.3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.4. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanimSprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dniaotrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkiedokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca możewstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotemTowaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenienastąpi wcześniej.6. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczeniaTowaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jestzobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.7. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak niepóźniej niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminuwystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.8. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośredniekoszty zwrotu Towaru.9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłanypocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na stronie Sklepu Internetowego.10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będącewynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzeniacharakteru, cech i funkcjonowania tego Towaru.11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty,jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który niewiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami.12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemuKonsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanymopakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub zewzględów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu Klientowi.
§ 11 Usługi nieodpłatne oferowane w Sklepie Internetowym
1. Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów, drogą elektroniczną usługi nieodpłatne wzakresie:a) Formularz kontaktowy.b) Prowadzenie Konta Klienta.c) Newsletter.d) Umieszczanie opinii i komentarzy w e-sklepie.2. Usługi wskazane w §11 ust. 1 świadczone są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.3. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu orazsposobu udzielania dostępu do wybranych wymienionych usług, o czym poinformuje Klientów w sposóbwłaściwy dla zmiany Regulaminu.4. Usługa Formularz kontaktowy polega na wysłaniu za pomocą formularzaumieszczonego na stronie Sklepu Internetowego wiadomości do Sprzedawcy. Rezygnacja z usługinieodpłatnej Formularz kontaktowy, możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu wysyłaniazapytań do Sprzedawcy.5. Usługa Prowadzenie Konta Klienta dostępna jest po dokonaniu Rejestracji nazasadach opisanych w Regulaminie i polega na udostępnieniu Klientowi panelu w Sklepie Internetowym,umożliwiającym modyfikacje danych, które podał podczas Rejestracji, jak również śledzenia stanurealizacji zamówień i historii zamówień. Klient, który dokonał Rejestracji może zgłosić żądanie usunięciaKonta Klienta Sprzedawcy, przy czym w przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta Klienta przezSprzedawcę, może ono zostać usunięte do 14 dni od zgłoszenia żądania.6. Z usługi Newsletter może skorzystać każdy Klient, który doda swój adres pocztyelektronicznej, wykorzystując w tym celu formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę nastronie Sklepu Internetowego. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, Klient otrzymujedrogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu, potwierdzenie przezSprzedawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Newsletter.
Klient może również podczas Rejestracji zaznaczyć odpowiednie pole w formularzu rejestracyjnym wcelu subskrypcji usługi Newsletter. Usługa Newsletter polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę, na adrespoczty elektronicznej, informacji o nowych produktach lub usługach Sprzedawcy. Newsletter przesyłanyjest przez Sprzedawcę do wszystkich Klientów, którzy dokonali subskrypcji Newslettera. Newsletterwysyłany do Klientów zawiera informację o nadawcy wiadomości, temacie, oraz informację omożliwości i sposobie rezygnacji z usługi nieodpłatnej Newsletter. Klient może w każdej chwilizrezygnować z otrzymywania Newslettera poprzez wypisanie się z subskrypcji - wysyłając taką wolę wodpowiedzi na wiadomość Newslettera, lub za pośrednictwem aktywacji odpowiedniego pola w KoncieKlienta.7. Usługa umieszczania opinii i komentarzy polega na umożliwieniu przez Sprzedawcę,Klientom posiadającym Konto Klienta, publikacji na stronie Sklepu Internetowego dodawania własnychopinii na temat Towarów oferowanych przez Sklep Internetowy. Rezygnacja z usługi umieszczania opiniii komentarzy możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu umieszczania treści przez Klienta wSklepie Internetowym.8. Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania dostępu do Konta Klienta i usługnieodpłatnych, w przypadku działania przez Klienta na szkodę Sprzedawcy lub innych Klientów,naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub postanowień Regulaminu, oraz gdy zablokowanie dostępudo Konta Klienta i usług nieodpłatnych jest uzasadnione względami bezpieczeństwa. Zablokowaniedostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych z wymienionych wyżej przyczyn, trwa przez okresniezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do Konta Klienta i usługnieodpłatnych.
§ 12 Odpowiedzialność Klienta w zakresie zamieszczanych treści
1. Klient zamieszczając treści oraz udostępniając je na stronie Sklepu Internetowegodokonuje dobrowolnego rozpowszechniania treści. Zamieszczane treści nie wyrażają poglądówSprzedawcy. Sprzedawca nie jest dostawcą tych treści, jedynie udostępnia odpowiednie zasobyteleinformatyczne.2. Klient oświadcza, że:a) jest uprawniony do korzystania z autorskich praw majątkowych, praw własnościprzemysłowej i/lub praw pokrewnych do utworów, przedmiotów praw własności przemysłowej (np. znakitowarowe) i/lub przedmiotów praw pokrewnych, które składają się na treści;b) umieszczenie oraz udostępnienie w ramach usług danych osobowych, wizerunku orazinformacji dotyczących osób trzecich nastąpiło w sposób legalny, dobrowolny oraz za zgodą osób,których one dotyczą;c) wyraża zgodę na wgląd do opublikowanych treści przez innych Klientów orazSprzedawcę, jak również upoważnia Sprzedawcę do ich wykorzystania nieodpłatnie zgodnie zpostanowieniami niniejszego Regulaminu;d) wyraża zgodę na dokonywanie opracowań utworów w rozumieniu Ustawy o prawieautorskim i prawach pokrewnych.3. Klient Sklepu Internetowego nie jest uprawniony do:a) zamieszczania w ramach korzystania z usług danych osobowych osób trzecich orazrozpowszechniania wizerunku osób trzecich bez wymaganego prawem zezwolenia lub zgody osobytrzeciej;b) zamieszczania w ramach korzystania z usług treści o charakterze reklamowym i/lubpromocyjnym.4. Zabronione jest zamieszczanie przez Klientów w ramach korzystania z usług treści,które mogłyby w szczególności:a) zostać zamieszczane w złej wierze, z zamiarem naruszenia dóbr osobistych osóbtrzecich;b) naruszać jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym prawa związane z ochroną prawautorskich i praw pokrewnych, ochroną praw własności przemysłowej, tajemnicą przedsiębiorstwa lubmające związek ze zobowiązaniami o zachowaniu poufności;c) posiadać charakter obraźliwy bądź stanowić groźbę skierowaną do innych osób,zawierałyby słownictwo naruszające dobre obyczaje;
d) być w sprzeczności z interesem Sprzedawcy;e) naruszać w inny sposób postanowienia Regulaminu, dobre obyczaje, przepisyobowiązującego prawa, normy społeczne lub obyczajowe.5. W przypadku otrzymania powiadomienia zgodnie z §13 Regulaminu, Sprzedawcazastrzega sobie prawo do modyfikowania lub usuwania treści zamieszczanych przez Klientów w ramachkorzystania przez nich z usług, w szczególności w odniesieniu do treści, co do których, opierając się nadoniesieniach osób trzecich lub odpowiednich organów, stwierdzono, że mogą one stanowić naruszenieniniejszego Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa. Sprzedawca nie prowadzi równieżbieżącej kontroli zamieszczanych treści w Sklepie Internetowym.
7.
6. Klient wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie przez Sprzedawcę umieszczonychprzez niego treści w ramach Sklepu Internetowego.7. Klient, umieszczając w ramach Sklepu Internetowego jakiekolwiek Treści, w szczególnościgrafiki, komentarze, opinie lub wypowiedzi na Koncie lub w innym miejscu Sklepu Internetowegoudziela niniejszym Sprzedawcy niewyłącznej, nieodpłatnej licencji na wykorzystywanie, utrwalanie,zmienianie, usuwanie, uzupełnianie, wykonywanie publiczne, wyświetlanie publiczne, zwielokrotnianie irozpowszechnianie (w szczególności w Internecie) tych Treści.
§ 13 Zgłaszanie zagrożenia lub naruszenia praw w Sklepie Internetowym1. W sytuacji, gdy Klient lub inna osoba albo podmiot uzna, że treść publikowana naSklepie Internetowym narusza ich prawa, dobra osobiste, dobre obyczaje, uczucia, przekonania, zasadyuczciwej konkurencji, tajemnicę chronioną prawem lub na podstawie zobowiązania, może powiadomićSprzedawcę o możliwym naruszeniu, wysyłając informację na adres e-mail Sprzedawcy lub adressiedziby Sprzedawcy.2. Sprzedawca powiadomiony o potencjalnym naruszeniu, podejmuje niezwłoczne działaniamające na celu usunięcie ze strony Sklepu Internetowego, wskazaną treść.
§ 14 Ochrona danych osobowych
1. Zasady ochrony Danych Osobowych zamieszczone są w Polityce Prywatnościumieszczonej na stronie Sklepu Internetowego.
§ 15 Rozwiązanie umowy - nie dotyczy Umów sprzedaży
1. Zarówno Klient, jak i Sprzedawca mogą rozwiązać umowę o świadczenie usług drogąelektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przezdrugą stronę przed rozwiązaniem wyżej wymienionej umowy oraz postanowień poniżej.2. Klient wykonując Rejestrację w Sklepie Internetowym może rozwiązać umowę oświadczenie usług drogą elektroniczną, poprzez wysłanie do Sprzedawcy stosownego oświadczenia woli,przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość, umożliwiającego zapoznanie się Sprzedawcy zoświadczeniem woli Klienta.3. Sprzedawca wypowiada umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzezwysłanie do Klienta stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Klientapodczas Rejestracji w Sklepie Internetowym.
§ 16 Postanowienia końcowe
1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytegowykonania umowy, lecz w sytuacji umów zawieranych z Klientami będącymi PrzedsiębiorcamiSprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicachrzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą.2. Treść Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie nanośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony Sklepu Internetowego.3. W przypadku powstania sporu w zakresie zawartej Umowy sprzedaży, strony będądążyły do polubownego rozwiązania sprawy. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporówpowstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.4. Sprzedawca informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania zpozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tychprocedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych dopozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być np. Rzecznik Praw Konsumenta lub WojewódzkiInspektorat Inspekcji Handlowej - lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu OchronyKonkurencji i Konsumentów.Sprzedawca informuje również, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jestplatforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami naszczeblu unijnym.5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkiezamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu sąrealizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta.Nowy regulamin obowiązuje od dnia opublikowania go na stronie Sklepu Internetowego. W sytuacji, gdyKlient nie akceptuje nowego Regulaminu Sklepu Internetowego, zobowiązany jest zawiadomić o tymfakcie Sprzedawcę, co będzie skutkowało rozwiązaniem umowy zgodnie z postanowieniami §15Regulaminu.6. Umowy ze Sprzedawcą zawierane są w języku polskim.7. Regulamin Sklepu Internetowego wchodzi w życie z dniem 25.05.2018
Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera